Tegan and Sara Should.....

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Go down

Re: Tegan and Sara Should.....

Post  molly_autumn on Thu Jun 26, 2008 11:24 am

Tegan and Sara should...play "this is everything" one of the 4 days that i see them...but specifically the friday night show.

molly_autumn

Posts : 223
Join date : 2008-06-12
Age : 27
Location : Los Angeles

View user profile http://www.myspace.com/ultimatedumanhead

Back to top Go down

Re: Tegan and Sara Should.....

Post  draw_you_a_floorplan on Sat Jun 28, 2008 7:19 am

hahaha wow

they should play downtown the night im there


i love that song

_________________
Fresh and Easy = Great Mango Pineapple Orange Smoothies
avatar
draw_you_a_floorplan
Admin

Posts : 281
Join date : 2008-06-11
Age : 30
Location : rancho cucamonga, ca

View user profile

Back to top Go down

Re: Tegan and Sara Should.....

Post  molly_autumn on Sun Jun 29, 2008 12:36 am

yes they should play that to!
and divided!
and superstar! just kidding!

molly_autumn

Posts : 223
Join date : 2008-06-12
Age : 27
Location : Los Angeles

View user profile http://www.myspace.com/ultimatedumanhead

Back to top Go down

Re: Tegan and Sara Should.....

Post  draw_you_a_floorplan on Sun Jun 29, 2008 3:53 am

eww superstar


they should perform at my graduation next year



for free lol

_________________
Fresh and Easy = Great Mango Pineapple Orange Smoothies
avatar
draw_you_a_floorplan
Admin

Posts : 281
Join date : 2008-06-11
Age : 30
Location : rancho cucamonga, ca

View user profile

Back to top Go down

Re: Tegan and Sara Should.....

Post  molly_autumn on Sun Jun 29, 2008 8:57 am

hahahaha yeah mine too!

molly_autumn

Posts : 223
Join date : 2008-06-12
Age : 27
Location : Los Angeles

View user profile http://www.myspace.com/ultimatedumanhead

Back to top Go down

Re: Tegan and Sara Should.....

Post  draw_you_a_floorplan on Sun Jun 29, 2008 9:08 am

lol AND they should umm.....

idk

come out after a show so i can actually meet them!

_________________
Fresh and Easy = Great Mango Pineapple Orange Smoothies
avatar
draw_you_a_floorplan
Admin

Posts : 281
Join date : 2008-06-11
Age : 30
Location : rancho cucamonga, ca

View user profile

Back to top Go down

Re: Tegan and Sara Should.....

Post  molly_autumn on Sun Jun 29, 2008 12:00 pm

they better fuckin do that!
ninja

molly_autumn

Posts : 223
Join date : 2008-06-12
Age : 27
Location : Los Angeles

View user profile http://www.myspace.com/ultimatedumanhead

Back to top Go down

Re: Tegan and Sara Should.....

Post  draw_you_a_floorplan on Sun Jun 29, 2008 3:21 pm

haha i wonder if they will in la

they should buy me a 6 pack of bud light lol

i already had 4 tonight so another 6 would work

_________________
Fresh and Easy = Great Mango Pineapple Orange Smoothies
avatar
draw_you_a_floorplan
Admin

Posts : 281
Join date : 2008-06-11
Age : 30
Location : rancho cucamonga, ca

View user profile

Back to top Go down

Re: Tegan and Sara Should.....

Post  molly_autumn on Tue Jul 01, 2008 2:10 am

haha oh jeez! beer!!!


ninja budlight


tegan and sara WILL COME OUT IN LA!

molly_autumn

Posts : 223
Join date : 2008-06-12
Age : 27
Location : Los Angeles

View user profile http://www.myspace.com/ultimatedumanhead

Back to top Go down

Re: Tegan and Sara Should.....

Post  draw_you_a_floorplan on Tue Jul 01, 2008 12:09 pm

they must!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

_________________
Fresh and Easy = Great Mango Pineapple Orange Smoothies
avatar
draw_you_a_floorplan
Admin

Posts : 281
Join date : 2008-06-11
Age : 30
Location : rancho cucamonga, ca

View user profile

Back to top Go down

Re: Tegan and Sara Should.....

Post  molly_autumn on Thu Jul 03, 2008 1:32 pm

or else! ninja

molly_autumn

Posts : 223
Join date : 2008-06-12
Age : 27
Location : Los Angeles

View user profile http://www.myspace.com/ultimatedumanhead

Back to top Go down

Re: Tegan and Sara Should.....

Post  draw_you_a_floorplan on Fri Jul 04, 2008 12:18 pm

lol


tegan and sara should totally take me to disneyland since ive never been there

_________________
Fresh and Easy = Great Mango Pineapple Orange Smoothies
avatar
draw_you_a_floorplan
Admin

Posts : 281
Join date : 2008-06-11
Age : 30
Location : rancho cucamonga, ca

View user profile

Back to top Go down

Re: Tegan and Sara Should.....

Post  molly_autumn on Fri Jul 11, 2008 9:10 am

haha i love all the stuff we're like deminding from them now

molly_autumn

Posts : 223
Join date : 2008-06-12
Age : 27
Location : Los Angeles

View user profile http://www.myspace.com/ultimatedumanhead

Back to top Go down

Re: Tegan and Sara Should.....

Post  draw_you_a_floorplan on Thu Jul 17, 2008 3:37 am

lol i know right


we dont even know them and like want everything from them lol

_________________
Fresh and Easy = Great Mango Pineapple Orange Smoothies
avatar
draw_you_a_floorplan
Admin

Posts : 281
Join date : 2008-06-11
Age : 30
Location : rancho cucamonga, ca

View user profile

Back to top Go down

Re: Tegan and Sara Should.....

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum